Pathetic.

Jao, har inte haft tid att blogga på 2 dagar... Fick nästan lite bloggabstinens där XD
Jaja, fredagen var det julfest (bilder kommer här nedanför) och sedan till Meps och färgade hennes och mitt hår och var allmänt hyper XD
Igår, lördag då (noshit.), men Jukka kom hit ca. klockan 1, vi fjollade väl och typ försöke paketera in julklappar, gick ju jättebra *hosthost* (jä*la tejp)
Senare mot kvällen kom först Olivia och senare Meps, Madde och Chasmine :)
Hann med att laga knäck (fail), kolla på skräckfilm och bara chilla :)
Madde och Olivia lämnade här över natten, bästa tacolagasi mitt i natten, båda for hem ganska tidigt imorse :)
Nu idag har  jag bara städat bort efter gårdagen, julafton imorgon, bloggar väl någonting då också :)
Men nu ska det kollas film I think, så ha det bra!
Jag och Johanna i bussen... färdiga ungar XD
Finisarna Amanda och Amanda före programet skulle börja :)
Johanna, Ebba och Viktoria :)
Bilder från abinas julfest :) (kommentera om någon bild måste tas bort)
Där ser ni den nya hårfärgen och Jukka är fotografen! :)

Hjöö

Svar: Hello jaokiiiiiiim! ^^
Jeanette Dahlkar

2012-12-24 kl 01:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback