Everybody talks.

Hjao, internetconnectionen till datorn ville inte sammarbeta med mej idag, så vi kör med lite mobilbloggning då! :)
Första dagen i skolan har väl varit ganska jobbig i guess, eftersom jag somnade efter jag kommit hem och sov i typ 3 timmar....
Men skönt var det!
Har också hunnit vara ut och gå en bit och tala med Jukka såklart!
Och han ville också att jag skulle blogga om honom, perfekt :)
Han var och är fortfarande en av de få som jag kan prata om allt med, som alltid finns där för en och helt enkelt är bäst på alla sättochvis! :D
En fortsättning på dendär berättelsen kommer lite senare, när vissa saker är över ;)
Imorgon blir det skola, ett besök till Jukka och stan och efter det blir det väl chill ^^
Men nu, gonatt! :)

<3

Svar: <3
Jeanette Dahlkar

2013-01-08 kl 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback