Mobilbloggning once again..

Japp, mitt internet och datorn vägrar sammarbeta med mej, så vi tar det denhär vägen då :)
Dagen i korthet: skola och volleyboll.
Inte desstomer intressant :)
Imorgon är det äntligen fredag (hallelujah?) och på kvällen kommer jukka hit :)
Mer än det hade jag inte direkt att säga, så ha det bra! :)

Är du och jukka tillsammans? :) Hur gick det till? var han inte tillsammans med någon av dina kompisar här ett tag, isåfall är det inte lite awkward... ? :/

Svar: Vi är väl typ tillsammans jaa.... Jadu, hur det gick till är en bra fråga, trappade upp från bästa kompisar till att vi började ha på G och nu är vi här :)Och jaa, han har varit tillsammans med en annan kompis, men dom har inga känslor kvar för varandra och jag har talat med henne om det och hon tycker det är okej :)
Så nej, awkward är det inte direkt :)
Jeanette Dahlkar

2013-01-11 kl 07:27:46

var du inte ihop me en av honoms bästa kompisar? :)

Svar: Bästa och bästa kompisar.... men jaa, en av hans kompisar var jag tillsammans med :)
Jeanette Dahlkar

2013-01-12 kl 04:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback