Take your shot.

Ursäktar för att jag inte bloggat, men Joakim har ju lyckats fixa det så :)
Dagen har väl gått ut på att vara i skolan och mitt i dagen gå på ett ganska random förslag börja gå iväg mot rondos på mat och skippa skolmaten, vilket var en ganska bra idé, förlängde ju livet med ett par 100 år av allt skrattande och fick motion av att gå dit jao...
När jag kom hem var planerna att packa färdigt och åka iväg till Ettas villa, men nej, tydligen bestämde sig stegringen att komma tillbaka, så jag lämnade hemma. fuckit.
Förhoppningsvis mår ja bättre imorgon, så då åker jag dit då istället :)
Mer än det hade jag väl inte direkt att meddela, så ha det bra!♥
Några veckor gammal bild, tagen av Joakim, ser lika färdig ut på bilden som jag känner mej nu....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback