We'll be alright!

Nyåret var superbra!
Härligt folk, härlig stämning och jaa...
Bara bäst! :D
Kom hem sent inatt, vaknade sent, och for sedan nu mot kvällen till saknade Becka och även Ida, Mimmi och Olivia :)
Trötta&sociala jävlar som vi är låg vi typ på golvet, åt popcorn och satt med telefonerna upptryckt i ansiktet...
H3H3.
Har hunnit baka en kladdkaka sedan jag kom hem.. Bästa nattbakasi.
Och pigg är jag också, så det blir väl en sen natt, och imorgon blir det att stiga upp sent, jukka kanske kommer hit och senare mot kvällskvisten drar jag kanske mot stan :)
Men ha det bra! ♥
Före jag for iväg mot Närpes och Pörtom :)

hihi fiinis! <3

Svar: Tu ji fiiin! <3
Jeanette Dahlkar

2013-01-02 kl 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback