And you keep playing with fire.

Jao, sommarjobbet är fixat, fått mej dagens skratt och imorgon kommer folk hiiiit, whoppa!
Blev utmanad av Mimmo, så ska väl fixa det då!
1. Din favoritblogg och varför är just den så bra?
Mitt bloggläsande har försämrats så jäääkla mycket på sista tiden, så de bloggar jag läser är bara mina närmaste kompisar :)
2. Om du fick välja vem som hellst i hela världen, vem skulle du byta liv med?
Ingen som jag kommer på nu iallafall.
3. Vad ångrar du alldra mest?
Oj jisses det finns flera saker som jag ångrar och grubblar på hur det skulle ha kunnat gå, men vad det gäller håller jag för mig själv :)
4. Vem gjorde din dag bättre idag? XD
Öööh, Thomas, haha, fan vad jag skrattade, kindda made my day XD
5. Hur länge har du känt din bästavän och varför är det just hon/han?
Det här blev svårt... Jag har flera supernära vänner, men den som jag har hållt kontakten längst är nog Timon :)              Jag har känt honom i snart 5 år, låter kanske som en kort tid men på den tiden har vi 2 gått igenom allt. Fast vi har bråkat mycket och allt vi har varit med om så har vi på något sätt alltid lyckats hålla eller få upp kontakten med varandra. Jag vet att jag kan lita på honom och han är en av de få som förstår mej helt. Kan tala med honom om precis allt och hoppas att det kommer fortsätta vara så i framtiden :)
 
Orkar inte utmana några andra cuz' I'm a lazy person, so just fuckit.
Japp, tack för mej och ha det bra!♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback