Jaha.

Fick för mej att laga en ny blogg denna hemska dag.
Lösenordsskyddad, bara för att.
Vet inte ens varför jag meddelar om detta, troligtvis ger jag endå inte ut lösenordet åt någon.
Kommer nog fortsätta blogga här, kändes som jag behövde någonstans att skriva allting, lösenbloggen blev det.
Somsagt, mår inte som jag borde nu och det suger.
Tänker troligtvis gå och dra täcket över huvudet inom de närmaste timmarna, orkar helt enkelt inte mer med denna dag.
Så tack för mej, gonatt och hoppas ni mår bättre än vad jag gör nu.
 
 
vet inte hur länge jag lyssnat på denna sång... kanske ett par timmar?

Ta hand om dej Nette, hoppas de blir bra! Finns om du vill tal :)

Svar:
Jeanette Dahlkar

2013-03-05 kl 10:15:00

Finns Nette <3

Svar: Tack Meps<3
Jeanette Dahlkar

2013-03-07 kl 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback