Men jag vet allt om dej, för du har varit min.

Gad, min blogglust är bortblåst med vinden (heheheheheh) atm, menmen.
Var till Norge i förrgår (tisdags?), kom hem med ett par sockor, godis och några bilder rikare (XD)
I onsdags aka igår blev det en tur till Hemavan :) helt okej där :)
Resten av kvällen halvsov jag, övertrött jävel här hej.
Idag.... vaknade, for till backen, for upp med liften och satte oss i en snöhög och satt där i en halvtimme.
ooooOOoh, whatalife.
Sedan dess har jag suttit i stugan helt ensam, för att de andra lämnade mig (*sadface*)
Nåja, ikväll blir det väl skidning igen och sedan blir det packapackapacka, för imorgon far vi hem!
Startar väl någongång under morgonen, för vi ska ju såklart hinna med lite shopping i Umeå innan båten far hemmåt ;)
Jao, och imorgon fyller också min Jukka 16 år :) så grattis älskling i förväg ♥
Och söndagen då? Den kommer troligtvis spenderas hemma hos mej med älsklingen, och packa upp såklart.
Japp, men nu ska jag försöka hitta på någonting annant än att sitta här så, ha det bra!♥
2 bilder som jag knäppte för någon timme sedan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback