Falskhet.

Oh helgen, helgen som var stressfylld och allmänt tröttsam.
Fredagen spenderades med min pojkvän vid min sida, lika bra som vanligt :)
Lördagen blev det att stiga upp klockan 8 och vara på kurs tills klockan 3 och likadant på söndagen...
Men på lördagskvällen bjöd min sötis mej på bio, for och kollade på Bad Grandpa, fan vad kul film, skrattade den största delen av filmen haha!
Söndagskvällen spenderades på volleybollplanen!
Gårdagen var en hemsk dag.
Humöret är sådär, mådde inte bra och blev sjuk, like, great.
Så idag blev det att vara hemma och sova!
Gårdagskvällen blev snäppet bättre efter att jag skypat med min älskling på kvällen, gotta love that guy ♥
Men nu blir det att nörda The Blacklist (bästa serien!) några avsnitt, så ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback