Cuz' we're driving cadillacs in our dreams.


Min dag i bilder eller något sådant?
Sömnlös natt som förväntat och leidon, menmen.
Lever på musiken ◇

Såsom det aldrig skulle gått igenom dina tankar.

Här ser ni min nattsyssla.
asfdgleidonhsjku

För min hjärna vill inte ens längre tänka tanken på att det ska ta slut.

Bild från lördagens begravning.

I wish.

Saknar min pojk nå brutalt mycket...
Tur att han kommer hem imorgon, för då blir det mys på högsta nivån!♥

Allt gick så snabbt, och jag föll så hårt.

 

The rest is still unwritten.

Min nya hårfärg + en ny tröja! ↑
Talat engelska i princip hela kvällen med Yaiza och städat.
Ungefär så har min kväll sett ut :)
Imorgon blir det att föra in en större säng och föra in en annan säng åt min kommande catalanska kompis Julia som kommer nästa vecka wihie :)
Och fortsätta städa såklart ^^
Bajbaj! ♥

Så mycket mer.

Efter en shoppingrunda med min mamma och en härlig sammankomst med mina kompisar, sitter jag nu här nu med nyfärgat hår och en helt okej feelis.
Livet fortsätter fast det är jobbigt ☆


If only I could find the answer to take it all away.

Förlorade en fadder i cancer i fredags.
Du var och förblir älskad♥
Rest in peace.

Bilder från några veckor tillbaks tills nu.

Like the fire only hotter.

Igår var en extremt dålig dag. Punkt.
Denna dag är lite bättre och ikväll ska det fotas feat Mimmi och Oliva.
Take care guys!♥
Dagens :)
 

If tonight is a sin, then i'm unforgivable.

Jag är trött, skoltrött, och är utan ork både psykiskt och fysiskt.
Japp, jag har leidon.




Cuz' it will probably knock you down.

Dagen har bestått av historiaprovskrivning, ett sista besök hos min fadder...
Förbereder mej för en jävlig dag imorgon med massa stress och stuff.
Ett plus till dagens är ju också att skolfotot ser förjävligt ut.
Tack för mej.

Peace in Paris.



Fuck hissaprov, jag har en ny telefon och bättre saker att göra.
Typ... tänka.

Men vad spelar det för jävla roll.

Måndag. Sovmorgon. Gräsklippning. Tankar.
Imorgon då? Sovmorgon. En timme i skolan. Telefonshopping. Historialäsning. Längtan.
Jäjä.
ulzzang | Tumblr

Hje.

Vitsi orkaaa.
Nämen igår va en helt lugn dag, gjorde inte någonting speciellt förutom att umgås med Jukka, Becka, Tony och tv:n ^^
Idag var en trög morgon, ska börja laga mat nu, och sedan far jag på bastukväll med flickorna från fotislage, yhe.
Sedan ikväll blir det väl mys och film för hela slanten och imorgon blir det att bara ta det lugnt och sedan föra Jukka till matkahuolto.
Orkar int skriv na meir så heitå. :')
hjaahjaa.

He va na!

Sitter och taggar med min Jack Daniels topp, bilskolan fixad för idag, mina skor kom hem (bild sen!) ♥
Enda negativa var väl att jag fick lov att åka hem tidigare från skolan idag tack vare denna ljuva huvudvärk och hosta *sarcasm overflow*
Menmen, fick iallafall kolla på en riktigt bra film istället och sova! :)
+ att det var min och Jukkas 8- månadersdag idag :P
Imorgon blir det skola (får se hur det går...), hvc en sväng och sedan spenderar jag antagligen resten av helgen i smedsby!
Jaha, nu kallar duschen, så ni ska ha en riktigt bra helg peepz!
Hadd itt na betär ti ladd opp.

How about... no?

Hjärnstatus: bara övertänker, gör saker så jävla komplicerat.
Spotifystatus: Spelar musik med ett jävla hackande, vilket gör det omöjligt att lyssna på musik. jävlaskit.
Humör: Gissa 3 ggr?
Tack för mej, nu blir det läxor och gräsklippning.
(ursäkta för alla " jävla ", cant help it.)
Smoke.

Efter all denna tid, finns faktiskt en lite saknad.

Tumblr | via Tumblr
Ni finner mej framför världens finaste film.
 

Such a beautiful mess.

Nåja, åminne överlevde man, men för att vara ärlig, så var jag gladast över att komma till älsklingen för att få sova... :)
Lördagen spenderades på villan med familjen och Jukka, med bastubad, ätas, filmtittas och mys, helt okej villaavslutning! :)
Todays, började med en sovmorgon, allmänt chillas och sedan hem :)
Nu senare ikväll har jag varit med Jukka till busstationen, eftersom han for tillbaka till Jeppis... :/
Men nåja, fick en härlig helg med honom iallafall :) ♥
Måndagen börjas med en liten sovmorgon före skolan, efter skolan blir det lite gräsklippas m.m. :)
Hörs när jag orkar skriva :)
Favorit i repris fast han visar långfingret... :p ♥