Woah.


Sånt här håller jag på med sålänge jag väntar på någon... #jykäl
Imorgon är sista skoldagen förän tysklandresan och jag äro ytterst taggad.
Har även sista volleybollträningen imorgon, men det är bara sorgligt. :(
Spenderar natten i Smedsby imorgon, och ja, jag kommer njuta av att vakna på fredagsmorgonen klockan 12 heh. <3
Tack för mig och ha det bra! 


Tystnad.

Ojdå, blev en oväntad bloggpaus, whoopsie!
Under den tysta tiden har då mitt liv gått vidare, vi har bytt period i skolan (i'm lovin' it) och snart väntar påsklov och klassresan till Danmark och Tyskland!
Småtaggad på livet fast den har sina motgångar.
På torsdag blir det då redan helg för min del och då kommer också Joakim hem, så tagga mysmys!
Nu ska jag försöka få lite sömn, tack och godnatt!

Sjukiiis.

Den dagen jag blev sjuk har nu anlänt.
Mår skit, men har fått mysa med snytpappret, iPadden och film, så vetja jag överlever.
Imorgon blir det hemmadag för min del, yay typ?
Längtar till helj, tjohej!
Tumblrbild för att ingenting fastnar på bild atm....

Baiiiiiiiiiiiiiiiii

Varit i skolan och på ett helvetesjobbigt body combat, men ändå så fans kul och ska så testa det igen!
Skulle egentligen vara tvungen att läsa på ett matteförhör, but the fucks I give couldn't be less.
Blir också lite jobb, ska vara försäljare på ett disco, yay!
Hade så kul med gänget från förra året, och eftersom det är samma gäng i år, så klagar jag inte!
Blir också att åka och hämta en iPad till mej, finally!
Snart är den femte perioden slut och jag är glad.
Oh, please!! <3 | via Tumblr

Älskade, älskade du ♥

Jånäjånäjånä, vi blir bra på bild, men det syns inte här bara, åtminstone för min del ;) ♥

Håller fanan högt.

Imorgon år det fredag och det är jag otroligt tacksam för.
Min älskling kommer hem tillbaka och jag får sova ut.
Tusans stressig dag, puh.
Har just skrivit färdigt min bokrecension och nu kallar sängen.
Ha det bra!
~Bild från idag~

Nananananana.

Hihi, bild på min sötis från helgens subwaybesök! 
Ursäkta för tystnaden, har haft annat för mej!
Jao, snart helg igen och jag är tröttare än någonsin.
Jag har dessutom sådan träningsvärk.... totally worth it!
Har mitt sista prov imorgon för denna gång och jag får snart börja leva mitt liv igen, heh.
Blir också jobb imorgon, men dagen börjas med sovmorgon och slutar även tidigare ;)
Helgen spenderas med älskling som vanligt, but I won't complain! :)
Ha det så bra i fortsättningen fokes!