Break free.

Söndag once again, ugh.
Men har haft en trevlig helg med mat och härligt sällskap, och ett mindre trevligt väder...
Imorgon måndag och nya krafter försöker hittas :)
Men det positiva med dagen är väl ändå att jag har fått spendera den med älskling och fått mitt beloved internet tillbaka.
Härliga tider :)
En glad, osminkad jag från gårdagens kylskåpsaffärsresa. :)

-



Tumblr levererar.


Att försöka se livet som en utmaning.

Bloggningen har hamnat på latsidan på sistone, jag ursäktar :)
Man har annat för sig, det vill säga går i skolan/ jobbar/ umgås med kompisar elr Joakim med mera...
Så mycket att göra, så lite tid :)
Ingenting speciellt händer i mitt liv, försöker hinna med allt jag vill och måste, och lite party emellanåt.
Precis som livet ska vara, huh? 
Arkivbild från något tillfälle av mitt liv :)

De senaste dagarna i 5 bilder.