Crashing from the sky.

Ohyes, jag gjorde det som jag aldrig trodde skulle hända idag; jag for ut och sprang.
Jag har också ätit, läst, haft leidon och övat, och nu hoppas jag att alla håller tummarna för min skull!
'nuff said, ha en bra kommande torsdag!

Min dag i en GIF.

My GIF Animation
Snart kommer Jukka hit och då blir det mys ♥

The sound is the key to my heart.

Denna sötis har spenderat dagen med mig!
Böckerna har också varit i högsta hugg, såklart. höh.
Var på mat till mommoos, och senare på kvällen besök av Meps, Nea och Joakim, trääävlit.
Imorgon kommer dagen att spenderas med näsan in i böckerna och sedan endera träffa flickorna eller vara med Joakim.
Nu är jag trött och tänker ta natten, så gonatt!
 

Pure heroine.

Har inte bloggat på typ några dagar på grund av ingen ork och har haft annat för mej heh.
Jag har fått sportlov och jag har fyllt 18 och firat det med förfest hos mig och på baren med härliga tjejer och annat folk!
Denna vecka kommer spenderas med kompisar, Joakim, med hälsoböckerna och bilteoriboken.
Wish me luck!
 
Typ de enda bilderna jag har från i lördags, men kvällen/ natten var superb!

Until the earth has touched the sun.

Älskling vet nog vad man vill ha till allahjärtansdag ♥
Livet är väl helt okej, jaa.
Taggar, 4 dagar kvar tills 18, 4 dagar kvar av den onödiga åldern 17. jeeee.
Taggelitagg!

Take me back to where I can breathe.

Penkkis imorgon........ ska man skratt elo gråt fö att man högst antagligen e blacklista?
Jobb efter skolan med Ebba och sedan blir det väl essäskrivas once again....
Höhö, men he positiva är ju ändå att jag tyckte att det superrrrr i geografiprovet idag.
Amen to that.

Boys will be boys.

Stressdag idag med körlektion, en halvtimmes lektion, volleyboll- matcher i Nykarleby och sedan jobba... *pust*
Har hittat 2 nya favoritlåtar och nu blir det religionsessäskrivas på hög nivå enda tills sömnen kallar...
Godnatt!
Musikvideon va ju smått random, men endå....

Oh here we go.

Efter en jobbig vecka i skolan och i allmänhet, är jag ytterst tacksam att det snart är helg.
Spenderar antagligen helgen i Smedsby med Joakim, kommer antagligen sova bort helgen...
Söndagen blir det volleyboll och kanske träff med gurlsen också här någon dag!
Penkkis, kaffe och alla-hjärtans-dag är också på kommande....
Gaah, so much....
Moiiiiiii♥

Bonfire heart.

Idag har det varit en städdag efter 2 provdagar i rad. 
Har nästan städat hela stugan, stolt.
Känner mej också sjuk men nåjå.
Imorgon på schemat står det volleyboll mot karan och sen provläsning på hög nivå.
Ett stort hat till provveckorna.

Men vad spelar det för jävla roll.

Stress, stress, stress, gråt & stress.
Om jag överlever med lindriga skador tills mars är det okej.