Och vidare till drömmarnas land.


Låt mej vara din soldat.

Bloggen är väl uppdaterad... *host*
Giud, ingenting intressant händer i mitt liv, jag jobbar, sover, umgås med kompisar och bailar, heeeelt okej.
I juli har jag typ ingen aning om vad som händer, förhoppningsvis blir det några resor och lite jobb.
Trött i princip dygnet runt och jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv.
Ha det så bra! 

Och vad är det för fel med att älska det man har?

Tänkte att man kan fälla in ett blogginlägg nu när man sjuk, hade glömt hur jobbigt det är med feber and shiet...
Livet går vidare, jag jobbar på hemservice (förutom när jag är sjuk nudå...) och umgås med mina nära och kära. :)
Dagarna är ganska oplanerade, det enda jag planerar är när jag ska på något möte eller när jag jobbar.
Finns inget intressant i mitt liv atm, förutom att jag har fastnat för serien Orange Is the New Black, och den är den absolut bästa serien jag sett!
And that's about it, inget mer att berätta.
Ska göra detta till en bra sommar med många långa och varma sommarnätter, resor och kärlek i massor!
Ha det bäst!