So now let me go.

Va ut och fotade svanarna igår... kvalitén for ju åt h*elvete.
Imorgon fredag, yay typ.
Någon, fest?

Take me home.

Ursäkta för den usla kvalitén, inte tagen med min telefon, alltså, inte min bild!
VI VANN GULD IGÅR! 
Helt oväntat för alla, men fan så nöjda vi var!
Denna dag förgylldes med en håltimme sista timmen, hade turen att ha tagit bilen just idag och fick åka hem tidigt och tvätta min lilla groda till bil hehe.
Kvällen har spenderats med att städa och lyssna på musik och tagga för att det bara är 2 dagar kvar till helg, yeeah!
Har volleyboll once again imorgon efter skolan, man klagar inte. :)
Äh, det blir nog bra till slut. :)
 

*deppinlägg*

Jahapp, once again var helgen över och tillbaka med stressen och ångesten.
Har leidon så utav h*lvetet menmen.
Provveckan är kommen och min motivation att läsa är lika med noll.
Allt jag vill är att detta ska vara över och att jag ska få vara fri.
Imorgon volleybollturnering, det ända som håller mitt humör någålunda uppe.


Uuh stuff.

Dessa grejjer kom mammma och pappa hem med åt mej från Gran Canaria ♥ (telefonbild......)
(2 telefonskal, 2 Louis Vuitton- plånböcker, godis ♥, tuggummi aka senses och solkrämer)
Imorgon är det äntligen fredag och då kommer Joakim hit, för att vi sedan ska dra till Solf och spela monopol med Timon och Lillemo haha!
Nämen, taggelitagg!

Mihihih.

Dagens instagrambild jooonäää.
Mina tillfälliga studentresultat kom även idag, och man kan väl inte vara annat än nöjd!
Imorgon är det skola, volleyboll och senare kommer mamma och pappa hem från Gran Canaria!
Snart helg och partiiiiiiiii ♥

#selfie

Blöb, Kaj Korkea- Aho kom till skolan idag #starstrukk
Hashtags everywhere.
Nu → modde textkompetens!

Bässsssst.

Helgen är över och skoltröttheten börjar tränga sig på.
Skulle egentligen ha städat idag, men orken tog slut. Det slutade med att jag har suttit och kollat på den fantastiska serien The Blacklist. #amazing
Min hals är sjuk och sömnen är saknad.
To be honest, väntar jag bara på att helgen och min älskling skall komma hit ♡

Det är över!

STRESSPERIODEN AKA STUDENTSKRIVNINGSPERIODEN ÄR ÖVER! aaah hallelujah.
Jag orkar leva igen! (läs: kan kolla på film och serier igen)
Joakim kommer hit imorgon och hoppet att inte bli sjuk lever kvar.
JIPPIE!


(bild från gårdagens läsande, SOM NU ÄR ÖVER)
*overlyhappykidjanåhe*

Dagens sysselsättningar.



+ studentläsning level 1000.

Mjäh.



Idag har jag spelat volleyboll och skrattat som tusan, haft en sjukmage-dag och ätit fastlagsbullar.
Imorgon blir det lite skola, bilkörning och en hel del poängräknarsittas med Michan, tjoho! Och glömm inte läsaläsaläsa.
Gonatt! 👊

Låt livet gå vidare.

Kommer vara otroligt mycket från skolan denna vecka har jag märkt, heh.
Förhoppningsvis har jag körkortet på fredag efter skolan och nästa onsdag blir det studentskrivningar (gaah)
Taggar den dagen allt detta är över.
Tumblr
weheartitbild

Dessa veckor känns som år.

Har klarat bilteorin, läst alldeles för lite på studentskrivningarna, småfirat, färgat håret typ svart, kört bil och haft/har panik.
Imorgon börjar skolan, jag ska lämna min telefon på service och läsaläsaläsa (=ha leidon).
Tjopp.