All we need is someone to lean on.

Hej, eller vad ska man säga efter en sådan lång tid?...
Har gått veckor sedan sist jag bloggade, har ingen aning hur jag fortfarande kan ha människor som kikar in på bloggen... Tack snälla människor som gör det :*
 
Studenten är skriven, jag jobbar, sover, äter och umgås med de människor som jag älskar mest.
Har även flyttat till Vasa, stortrivs! (kan ta bilder när allt är klart hehe...)
 
Låter det som en bra sammanfattning på den tid som gått? Om ni vill ha en mer detaljerad beskrivning, så får ni lov att börja kommentera!
 
Och jag vet att jag brukar ha en tendens att säga att jag lovar att börja blogga ordentligt, so this time, no promises.
Jag ska försöka mitt mesta, men jag vet själv hur lite tid och ork jag har.
 
Helgen i helhet har spenderats med Joakim, har hunnit med ett besök till Seinäjoki där vi spenderade halva lördagen på demopäivät, en dag där människor ("bassheads") samlas och visar upp sina "demobilar". Helt kul, förstörde mina öron, men vad kan man :) vann även huvudvinsten på hela dagen, så det satt ju inte helt fel haha.
Mys resten av kvällen, och det var grymt skönt att få vara hemma en kväll och ta det lugnt.
Denna dag började med en låång sovmorgon och sedan drog vi vidare till Tölby på mat.
 
Imorgon blir det tidig väckning p.g.a att balkongen ska inglasas, sedan blir det en tur hem, en vända via hälsovårdscentralen och elisa, och sedan hem och vänta finbesök, tror det kommer bli en bra dag! :)
 
Resten av veckan kommer troligtvis bara vara jobb, och kanske utgång... Vem vet? ;)

Nu blir det att hoppa iväg i duschen och sedan gå i säng, så godnatt och take care!

En selfie från en fin lördagsförfest hos Nea och en kvällsbild från min balkong!