Whops.

JAG ÄRO TILLBAKA!
Kindda... förvänta er ingenting nu, men jag SKA försöka blogga oftare, när jag har tid och ork osv...
 
Under tiden jag har varit försvunnen från blogg.se:s bloggatmosfär har jag:
-klarat av ABIJULFESTEN (jeee)
-varit på en AWESOME sitz, inget kan slå den!
-firat jul med släkt, vänner m.m..
-firat nyår i Gerby med najs folk
-varit till Gran Canaria i en vecka
-börjat skolan igen...
Kort sammanfattning på vad jag har sysslat med under den månaden jag varit bort typ.
 
Inom den närmaste framtiden kommer jag läsa på studenten, försöka få min penkkisdräkt i ordning, umgås med folk, gå i skolan och så vidare...
I have such an interesting life :)
 
Nu tänker jag ta och räkna min kära matematikläxa, så ciao!
 
 EN SELFIE PÅ DET!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback