Keep calm and keep that smile honey.

Asfglöä, härlig dag skulle jag säga, konstigt nog är jag väldigt glad, hela tiden :3
Nåja, skolan var helt chill, for och bowlade på gymnastik, haha, humor fö fleir! :D
När jag kom hem började jag fixa håret, helt random, lägger in några bilder hit hur det blev :)
Helt nöjd för att göra det första gången :)
Men nu ska jag börja söka mej mot Kvevlaxhållet, hörs senare!
 

I just didn't give that fuck.

Hej!
Efter allt idag är jag på helt otroligt bra humör :o should I be surprised?
Nåja, med andra ord, fick ut 2 prov där jag hade smättat 2 fina 5:or, GODKÄND!
Min och min pojkväns 2 månader tillsammans tog slut idag, jovisst kommer jag sakna honom extremt mycket, men that's life :)
I helgen blir det fest för fler, far enda till Komossa (mobba inte namnet, nånstans mot Oravais, i think?)
Imorgon lämnar jag i kvevlax för att fixa några grejer tills lördan, whoop!
Men bloggar kanske imorgon på kvällen, men ha det bra!
Dagens instagram ^

Once again.

Som ni ser har jag nu tagit tillbaka min gamla blogg :)
Och för er som inte känner mej så heter jag Jeanette och är en 16- årig flicka från Korsholm, Finland.
Och som alla normala människor har jag upp- och- nergångar i mitt humör, och jag väljer att skriva ut allt här :)
Designen och resten av allt som behöver fixas här på bloggen gör jag sedan när jag har tid och ork.
Japp, bjuder på en bild på mej då :)