För en är krossad, en är din.

Jahapp, idag är det tisdag, har haft 2 vanliga timmar och 2 håltimmar, hunnit med ett besök till hälsovårdaren, ätit grillmat och klippt gräs.
Lovely day.
Morgondagen kommer bestå av skola, en föreläsning och fika feat Johannaaaaaa ^^
På torsdagen är det fullt schema hela dagen; skola -> volleybollträning -> bilskolan -> ut och kör me peepzen!
Fredag blir det att träffa älskling igen, troligtvis förfest med tha gang och sedan Åminne!
Well, ni hör väl av mej någongång under veckan, när jag har tid haha.
Take care!
I ♥ it | via Tumblr

Ohwell.

~

My mom used to tell me that if I slept in socks, 
they would protect me from all the monsters, 
and that’s why I wander around barefoot in the nightmare of my life.
 

Jajajajaja.

*careface*
Janå, tänkte nu att jag skulle blogga lite snabbt nu på de få minuter jag har på mej...
Snart far vi iväg till Jalasjärvi.
*wohoo* elo?
Nämen jag skulle faktiskt inte riktigt orka idag men whatevs.
Kommer antagligen hem sent ikväll, går och sova och sedan skolaaaa (fa-an) imorgon.
Resten av helgen spenderas väl med att vara med Jukka/kompisar/sova.
I've got such an interesting life. not.
Sköt om er!
wonderland | via Tumblr

Singing I la-la-la-love you.

Håltimme första timmen, helt okej skoldag, till stan på fika med Mimmo och shoppa lite ;)
Ohwell, morgondagen börjas med en sovmorgon, sklodagen börjas halv 11, CHILLON. + att jag har en till håltimme runt maten ;).
På kvällen blir det fotbollsträning!
Ha det bäst!♥

Fummel.

Helgen har nu gått ut på att umgås med min egna lilla kar (aka Jukka för er som inte visste...)
Vi har ätit, umgåtts med varandra och med annat folk, skrattat, pratat... fan, ni fattar.
Saknad var och förblir pojken, eftersom han nu for tillbaka till Jeppis... :(
Ohwell, i gymnasiet flyter det väl på, mitt schema har jag vänt ut-och-in på, så det är helt annorlunda :)
Går ju fan inte att tänka sig att man har börjat på andra året.
Blir att börja planera vad man ska läsa för sitt framtida yrke, när man ska skriva olika studentprov.. panik.
Let's do this.
Nåja, ikväll blir det lite läxor, ett besök till en av mina faddrar som man inte vet när eller om man kommer träffa igen och kanske lite film... Får se.
Jappjapp, men nu ska jag börja åka, så tack för mej!

Still into you.

Dagens look, bilden tagen före skolan idag :)
Sålt lite skolböcker och varit hemma med huvudvärk och inte mått så bra...
Menmen, det blir nog bra! :)

Used to be your baby, used to be your lady, thought you were the perfect lover.

Underligaste sången på en tid, men den fastnar!

Precis som allting sade från början.

 
En dag kvar tills skolan börjar.
Vart fa-an for min sommar?
 

Nämen vi kör hårt ikväll då!

Hihi, wish me luck! ;)

Vi går in på slutrakan.

Sommarlovet börjar ta slut och nej, det vill jag inte.
Vill inte tillbaka till alla prov och massvis med läxor, men folket och mitt mål med gymnasiet väger upp det. :)
Imorgon blir det konstens natt, då kör vi!
Fredag blir det lite arbetas och sedan med Jukka resten av helgen eftersom han på söndag flyttar till Jeppis...
Såklart är det inte det roligaste, men vi syns ju på helgerna iallafall :)
Han ligger atm i min säng och sover, min egna sömntuta :)
Ville bara göra en liten uppdatering, så nu kanske ni överlever helgen heh.
Take care!
Different Devils | via Facebook

Ånger är fan ingen kul känsla.



Att börja inse saker som man inte vill inse är för den delen inte kul heller, men fan för detta.