För att allting inte är precis som du tror.

Bad decisions make good stories.

Tänkte bara slänga in ett par ord för att bloggen inte ska vara helt död :)
Helgen har varit bra!
Fredagen spenderades med Meps, Nea, Olivia och Jukka :) 
Innepicknik och allmänt chill stod på schemat och Olivia lämnade här över natten :)
Lördagen spenderades med Jukka, filmmys och allmänt chillas once again :)
Idag då?
Joo, rellaprovläsning och sedan far jag väl mot smedsbyhållet troligtvis :)
Imorgon är det måndag, lika otaggad som alltid.
Menmen, take care peepz!♥
Tumblr_mkw1curqlr1s7o498o1_500_large
weheartit.

I know that she's more perfect, but please stay.

Ohwell, helgen är snart här *glädjeskrik*
Helgen är kommer väl troligtvis att spenderas med Jukka, mina bästa vänner och mopon.
Sounds perfect!
Nästa vecka kommer bli chillas på hög nivå, 2:orna är på klassresa= abisofforna för oss själva, inte så många vanliga timmar och sedan på volleybollturnering till Sibbo!
Mitt humör varierar men de sket vi i!
Ha det bra peepz! ♥
lovegif 

Burn everything you love, then burn the ashes.

I have serious thoughts of stop blogin'.
Skriver endå bara deppinlägg och random stuff.
Nåja får se.
Helgen har varit... annorlunda.
Lördagensnattens äventyr var... intressant. Men kul!
Idag har jag bakat cupcakes. 
Eller med andra ord, håller på.
Imorgon är det tisdag, not so fun.
Godnatt.
kulliv.

Och du kan göra vad du vill för du betyder ingenting, nej.

Min blogglust försvann, whoopsie.
Ny fb-profilbild, check

Semicolonproject416.

Min dag i korthet.

Dagarna varierar likaså humöret. Regnig dag idag, men jag har ju helgen att se fram emot och min älskling vid min sida, så kanske denna dag inte är så dålig iallafall :) Everything will be okay eventually :) Take care! <3

This city can't hold us.

Fortfarande lika fucked up humör som jag har haft hela veckan så någon veckoresumé kommer väl någon gång senare.
Take care!♥
Emmis bild :) Jag, Johanna & Ida på avslutningsmiddagen igår :)

And the walls kept tumbling down.



Ta mej härifrån någon.
Already made to much mistakes.

Just crazy.

Jao, snart bär det av mot stan och sedan tropiclandia då feat alot of people.
Har inte varit dit på ett par år haha.
Jag har så j*vla sjuk mage och huvudvärk, FOKYEA! elosåint.
Jag har inget intressant att berätta om mina dagar så ha det bra!♥
Funny-ecards-13_large
HJYY!

Jaha, tillbaka på ruta 1.


Just typiskt.

Just falling to pieces.

Spent my day at Jukkas house, hjao!
Jag är trött och humöret... nja.
Jag skulle helst bara vara hemma och sova, that's it.
Imorgon skola, ny period, nya möjligheter.
Gonatt.
Yep.

New way home.

Gårdagen spenderades hos Mimmi med massa folk,  hårfärgas och bakas, helt okej fast humöret var pretty much åt helvete :)
Idag kom då Jaokim hit, vi har spenderat tiden ganska mycket med brorsan i garaget, grillat och kollat på film :)
Helt nice joo :)
Morgondagen kommer väl bestå av tråk för en gångs skull, eller så blir det att åka ut  och inväga vespan! :)
Får se imorgon helt enkelt!
That's it for today, men ha det bra!♥
~arkivbild~

3 månader.



Lite i efterhand menmen :)
(och joo, han visar långfingret på bilden, men jag tog bilden bara för att den är så söt ;))

Mitt rum i ditt hjärta.

Första dan på länge jag hinner vara på datorn haha.
Ööh, senaste dagarna orkar jag inte berätta om menmen, de har väl varit helt okej :)
Imorgon är det skola, sedan till Jukkas en stund och efter det, barnkalasledare *wohoo*
Fredag, skola (sista provet WOHO!), en sväng till stan efter hårfärg och annat shoppas och sedan till Mimmi på filmmys, perfect!
Nu blir det att fixa färdigt labbraporten och läsa lite mer på enngelskaprovet, ciao!
En bild som jag knäppte innan jag sprang iväg till bussen för 2 dagar sedan XD