I like us better when we're wasted.

Alltså.. Detta med bloggningen går som sisådär... Heh.
Ut på partajas var jag med gänget i onsdag- torsdag och imorgon får vi sommarlov. Wat.
Allting har gått så snabbt, hänger inte alls med :p
Jobbet börjar även på måndag och varar hela sommaren ut, gud så tacksam jag är för det jobbet, finally some moneyyy. (<3)
Imorgon blir det examenskaffe hos Madde som blivit färdig frissa (grattis igen!) och sedan blir det väl troligtvis att agera chaffis. :)
And this time tänker jag inte lova att jag bloggar, hah, har märkt hur lite jag tänker på bloggen i dessa stressiga tider.
Men sålänge, ha det bra och hoppas att ni får ett bra sommarlov!
Min plött <3


Förlåt för tystnaden...

Alltså, min bloggning går ju superbra... Sorry guys!
Skolan är snart slut och min hjärna har redan tagit sommarlov, så gissa 3 ggr hur provperioden går?.. (A)
Jag är social på fritiden och i princip hela veckan är planerad.
Livet går framåt sakta men säkert!
Efter KAJ i fredags fick jag även ett kort med dessa gossar, så himla starstrukk och om ni har chansen att åka på någon av deras tillställningar; gör det! Tooootally worth it!

Hädanefter.

Imorgon är det fredag= fredagsmys och på KAJ!
Livet är ganska najs ändå.

Sunshine.

Idag har det varit en fin dag.
Vandrat runt i kjol, skrivit prov, varit en sväng till GW-gallerian och Joakim, egopixat i bilen och cyklat totalt 20.6 km i solskenet med mamma! (Måste göras oftare...)
Imorgon har jag sovmorgon och kvällen spenderar jag med min plött ❤️
På fredag blir det att åka på KAJ och helgen är snart här, yeeeeah.

She killed it with kisses and from it she fled

*salsa dances away from your shitty opinion*

Meps begäran tar jag orken till mej och bloggar, helt okej.
Det har varit ytterst tyst här en längre tid och jag äro amazed över att folk faktiskt har varit snälla och klickat in sig på min blogg och hoppats på uppdateringar som aldrig kommit, i'm sorry guys, ska försöka blogga oftare nu. :)
Under denna lucka har jag hunnit varit på klassresa till Sverige, Danmark och Tyskland, en superkul trip men festande, massa aktiviteter och annat smått och gott! (Om bilder kommer kan jag inte lova.... Heh :)
Har även umgåtts med mina vänner och min tållboll, "läst" på prov, levt. :)
Jestas, har inget att blogga om så ni får gärna kommentera om ni vill veta något speciellt om mitt liv (jånä) eller om ni vill att jag ska blogga om något speciellt, something.
Ha det så bra sålänge! 😍