Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara, baby.

Imorgon är sista arbetsdagen... mohahah!
Then I'm free bitchezzzzz
Äro ytterst taggad för att sista gången stiga upp klockan 6 på några veckor hihi
Stygnen ska tagas bort på torsdag, så då blir det också shoppingdag!
Det var allt för mej, tack o hej!
 

Hihi, sommarfeelis.

Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv älskade, älskade du.

Sömnen är saknad.

I'm covering my ears like a kid, when your words mean nothing I go la la la.

Mitt huvud går sönder.
God damn it.

Brutalt.

Sitter atm hos Jukkas på deras tab.
Gårdagen var ju sådär passligt hemsk, slutade på dammbrunnen aka en hälsovårdscentral där jag kom med stygn i huvudet :)
Om ni vill veta hur det gick till kan ni ju alltid fråga på facebook. :)
Idag har jag nästan bara luggit i Jukkas säng och mått skit, men har börjat må bättre nu mot kvällen :)
Jukka ha varit min lilla, söta skötare under denna tid, såså, I love that guy♥
Har ingen större lust att skriva något mer, men ta hand om er♥
<3!

För att allt som flyger upp måste landa tillslut.

Allting känns så fel.
Varför?
~gammal bild~
 

 

Just a sunny day.

Jobbar halv 8 till fyra på vardagarna och sover eller är med mina homies på kvällarna.
Jukka är min addiction på helgerna (XD)
Idag är föräldrarna ute ur huset så då kommer mina homies (hihi) till mej, en fotorunda är troligtvis på G.
Jag har inget intressant att blogga om för tillfället så jag tänker lämna det såhär tills vidare :).

And then you feel so low you can't feel nothing at all.



mjo.

Fuck this day.

Det regnar, mitt humör är nere på noll och jag är fast på villan på en lördag.
Fyf*n för denna dag.

My love.

1&halv timme tills FREDAG.
Slutar tidigt och far på na kalasas till Jukka, fest :)
Sedan blir det kanske nå mys hos mej med gänget.
Ha det bra!
Oredigerad bild från hamnen förra veckan.
 

Saknaden.

Helgen på kommande och jag är nervös. Vetja det går bra tillslut.

Bara för att denna bild såg väldigt festlig ut.

Ser ut att ha mangaögon haha... Creds till Meps som har tagit bilden!

Satn.

Helgen var... sådär.
Fredagen spenderade jag med Jukka, lördagen var det hemmafest hos Madde.
Fick se saker man inte ville se och höra saker man inte trodde va sant, men förövrigt var den bra (:
Söndagen gick mest ut på att städa och sova, och nu är det måndag, och jag skulle bara vilja lägga mej ner och dö, orkar inte riktigt med denhär dagen nu. Just... no.

Let's try again.

Yess, dethär med bloggandet går ju som det går, men vi försöker igen!
Förra veckan gick ut på att jobbajobbajobba, fredagen spenderades med Joakim, for på bio, for till Amarillo på mat och sedan till honom, perfekt sätt att fira våran 6-månadersdag på <3
Lördagen blev att spenderas i solen och på en spontan grillfest till Mathilda, som var helt okej chill!
På söndagen for jag och Joakim till villan, simmas, ätas och allmänt fjållas :)
Idag jobbar jag, och sedan ikväll träning.
Allmänt trött och humöret sådär, men livet trallar på endå! :)

Jag idag!