You've got me shattered in pieces.

Här kommer jag med mina collage once again...
Jag sa ju att ni inte skulle förvänta er att jag skulle göra detta så bra som förväntat ehhe.
9. En del av mitt rum, min älskade säng.
10. Min absoluta favoritlåt atm, älskar texten så grymt.
11. Joakim är fortfarande min absoluta bff (lite friendzone maybe...) <3
12. Har ingen favorit så orkade inte ta bild då heller.
13. A rose, random?
14.  En superbra quote som jag absolut skulle måsta lära mej av...
15. Regnigt är dagens väder.

Denna vecka är extremt stressig och är inte speciellt taggd för tillfället...
Imorgon shall I make time för att umgås med min älskling och ta det lite lugnt, troligtvis enda dagen denna vecka jag kommer få göra det så...
Take care!

The christmas- challenge.

Här har ni 5-8:e decembers bilder, sa ju att detta inte skulle gå så bra hih...
5: Mina extremt smutsiga everyday-shoes
6: Min bästa vän och pojkvän <3 + alla ni i Bäst Häst hör också till denna kategori, and you guys know who you are <3
7. En väldigt fin bild på Johanna, tyckte bilden var kindda artsy ;)
8. En selfie, tandleénde och allt, bara för er läsare hih

Day 4.

Christmas- challenge.

Eftersom jag är så himla oaktiv på denna blogg, så nu har jag gjort ett beslut att försöka med en jul- lista, ända fram till jul.
Ha inga höga förhoppningar för detta...
Men har nu missat de 3 första dagarna, men har inga passande bilder att lägga på dem för tillfället, så vi struntar i dom och börjar imorgon istället, heh.