Every demon want its pound of flesh.

Dagarna som har gått är vääldigt suddiga, men jovisst.
Dethär med att göra ingenting har ingen bra effekt på hjärnan.
Jag har umgåtts med Joakim, med mina vänner och med katten.
Färgat håret... det blev..... lite mörkare än jag trott.... typ svart.
Kul att överraska föräldrarna lite ;)
Imorgon är det nyårsafton och då blir det att köra hårthårthårt!
Taggad till tusen också blir det fest på fredag också som bonus ;)
Let the next year be the best!

Mjäh.

Oredigerad, random bild från 20 januari hehe.
Nyåret är starkt påväg, funderar på att göra en årsresume, får se om orken infinner sig.
Inlägg imorgon om vad jag kommer göra de kommande dagarna och vad jag sysslat med hihi.
Ha en bra dag!

Julen 2013

 

It's the happiest time of the year.

Spenderat dagen före den heliga 24:e med härligt sällskap; allmänt fjoll och mat hihi.
Nu är klockan 01.15, så det betyder att det nu är julafton, och är inte längre trött.
Idag kommer dagen bestå av mat, släkt och julklappar.
Senare mot kvällen kommer också Joakim hit, myys 
Äh, nu tänker jag ta natten, så ha en bra julafton fokes!
Merry Christmas everyone ❤️🎁🎅

Outfit för årets julfest.

Here it is, och min blogg har mer blivit en egopix-blogg... Det måste ändras på under jullovet!

Santa, that's my only wish this year.

Onsdagen är här, känns som en evighet tills fredagen må jag säga...
Torsdag blir den sista normala skoldagen (*happydance*), och på kvällen dansar julgranen in i vårt hus.
Fredagen börjar med kyrka och gröt, sedan abinas julfestprogram och på kvällen kommer gänget träffas för att fira att jullovet börjat och för att äta och dricka gott! :)
Lördag och söndag spenderas antagligen i Smedsby med älsklingen och hans familj, klagar icke! :) 
Jamen bara för att jag älskar min ögonfärg ♥
 

Mitt humör gick från hundra till noll.

Julstädat. Kollat på The Blacklist. Målat röda naglar. Varit otroligt glad. Varit otroligt förbannad.
Changing huh?
 

And I wanted it, I wanted it bad.

Har fått vakna upp i älsklings armar hela helgen och jag mår någolunda bra ♥
Denna vecka kommer bli betydligt lugnare än förra veckan, förhoppningsvis!
Sista provet skrivs imorgon och sista presentationen hålls på tisdag, najs!
Julklappsshopping feat Johanna kommer också ske på tisdag, så man får det undanstökat i någongång!
fredag kommer det efterlängtade jullovet, oh fan så jag har längtat.
Näe, nu är det bäst att ta natten, ha det bra!
Nettess.
~gammal bild~

Låt det bli jul.

Åh, sarkasmen älskling.

Mjä, har otroligt många skolgrejer som ska vara gjorda denna veckan varav 3 prov, 3 inlämningsuppgifter och läxor i massor.
Mamma är inte hemma på hela veckan, jag ska jobba, köra bil och sitta på teori.
Näe, fy fan för denna vecka.

Hard out here for a bitch.

Texten beskriver enligt mej ganska mycket av samhällets syn på kvinnor, eller är jag enda av den åsikten?

ootd.

Mina ben ser till och med smala ut på bilden... *amazed*
 

Allmänt taggad på livet.

Jadå, 100 ggr bättre dag idag!
Enligt mej gick psykologiprovet lyyyysande (borde jag vara orolig?..), miniräknaren blev hittad och kvällen har spenderats med Ida!
Maaassa chatroulettas o jetas i största del haha XD
Imorgon är det torsdag, självständighetsfiras, volleyboll och sedan tar jag helg! fokye.
Älskling kommer också till mej imorgon kväll och då blir det 11 -månadersfiras! hih.
I helgen vet jag inte vad som sker, men 100% taggad på fest är jag iallafall!
Menmen, ha en bra helg om vi inte hörs före det!
Lika taggad som en flammingo jeez.

Koska me ei olla enää me.

Vill för tillfället bara gå och gräva ner mej i ett djupt hål och hoppas att ingen hittar mig.
Jävla skitdag.

Shöne.

Helgen var bra!
Flyttade in hos familjen Siirilä i helgen, mysasi med älsklingen, filmasi feat Ullis, Michan och Louise, glöggdrickasi o allmänt tzillas.
Dagen börjades med en jobbig start, trött och allmänt sur men slutade med en shoppingtur i vasa, som resulterade i nya underkläder och ett par tighta volleybollshorts!
Resterande av veckan kommer gå ut på att öva på prov, städa, skypa med våra katalanska vänner, få en extra dag ledig på fredag och fira min och Jukkas 11-månadersdag! :)
Så ha en bra vecka! :)