Vi var lyckliga igår, och nu vet ingen hur jag mår.

Such sweet nothing.

Vill bara att veckan ska vara över.
Helvetesveckan aka prov, prov, arbeta, arbeta och slutligen fest & fest.
Ny piercing på plats och ny hårfärg fick jag också.
Näe, låt det bli helg igen.


Ny design.

Designen är kanske en röra för tillfället, headern vill inte bli till det jag vill så jag gav upp för idag.
Tillräckligt jobbigt för idag.
Det fixar väl sig till en annan dag!
Men ett + är att min gulliga mamma fyller idag, så grattis till henne! ♥
 

Ååh, så kul liv jag har.



Älsklingar från kandeeshop.se

Tomten? ♥
 

Så j*vla attached.

:(

Pojkvänstest (eftersom Jukka vila att ja sku skriv om han ;))

Vad heter han/hon - Joakim Siirilä.
Hur gammal är han/hon - 16 år.
Vad kallar du honom/henne - Jukka (+ all ader smeknamn haha).
Vad har han/hon för ögon färg - Brun♥
Hur länge har ni känt varandra - Över 2 år?... :)
Hur länge har ni varit tillsammans - ca. 9 månader! :)
Hur träffades ni - Öhm, säkert i skolan XD
Vad gör ni när ni träffas - Myser, tittar på film, pratar en hel del om allt och umgås med vänner och familj :)
Har ni haft sex - Nå giss?
Dricker han/hon alkohol - Japp.
Röker han/hon - Japp.
Hur ofta är ni med varann - Alltid när vi får chansen.
Har du vart hemma hos han/hon - Jees.
Vad gör ni när ni är hos han/hon - Vi e så random båda två så allt kan hända XD
Vad gör ni när ni är hos dig - Samma svar som på förra frågon.
Är han/hon snygg - Amen klart. :*
Är ha
n/hon bra på att kyssas - Jeu.
När ska ni ses nästa gång - På fredag. 
När pratade du med han/hon sist - För några minuter sen.
Har han/hon ätstörningar - Neeej.
Är han/hon tjock - Har kärlekshandtag precis som jag. :*
H
ar han/hon sexig kropp - Aadå. ;)
Är han/hon snäll - Snällast.
Vad lyssnar han/hon på för musik - Dubstep i alla dess former!

Vad är han/hon bra på - Att få mej på bra humör, att kör sin mopo (hahah ;)) m.m.
Vad är han/hon inte bra på - Vissa maträtter.... c:
Vad gillar han/hon för filmer - KRIGSFILMER.
Vad tycker han/hon mest om - Mej ;) + hans mopo...
Vad tycker han/hon bäst om hos dig - 
 Ingen aning, ask him? 
Brukar han/hon ge dig komplimanger - Jadå!
Har du gråtit i hans/hennes famn - Jepp....
Har du vaknat upp med honom/henne bredvid/i hans famn - Japp, bästa stället att vakna upp på♥
Charmig, blyg eller otrevlig - Charmig och lite blyg i vissa lägen...
Har han/hon träffat din mamma eller pappa - Jadå, måånga gånger!
Gillar dom honom/henne - Såklart!
Vad gillar han/hon för mat - Subway XD nämen lite allt möjligt + popcorn XD
Tar han/hon hand om dig - I alla lägen! Vi har testat det mesta såå...
Pratar ni om allt - Yes!
Vet du allt om honom/henne, och han/hon allt om dig - Åtminstone det mesta. :)
Har ni bråkat någon gång - Småbråkat någongång, men inget allvarligt. :)
Känner du honom/henne väl - Ja.
Tycker du om honom/henne - Såklart?.
Tycker han/hon om dig - Det måste han väl göra eftersom vi är ihop? XD
Va ni vänner före kärleken - Bästa vänner japp! :)
Bråkar ni ofta - Nej, och det är jag glad för!
Gör du allt för honom/henne - Ja!
Kommer ni alltid vara tillsammans? - Forever and a day honey hihi.

Tonight I'll be walking on air.

Haha, ha typ inte bloggat på en vecka.
Nåja.
Har inte hänt så mycket, fick höstlov i onsdags.
Har spenderat den med vännerna och med pojkvännen.
Nu känns det bara väldigt tomt att int ha honom här :(
Nästa helg kommer bli stressig... fotbollsavslutning på fredag, partajas lördag-söndag och volleybollturnering söndag kväll...
Denna vecka blir det lite stadsrundor, planeras, provläsas m.m... busywoman johej haha.
Hihioa, o min pojkvän vila att ja sku blogg om an så; han e sööt
Nå moiiii.
hahaha lol yeah.

Work b**ch.

Hihihiao.
ganska gammal bild å ja har na brutalt lite att blogg om.

Happiness hit her like a train on a track.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 seriösa yea.
Vad tycker du om kärlek? Det vackrasta man kan ha när man delar det med rätt person.
När kramade du någon sist? För typ 2 timmar sen. :)
Saknar du någon speciell person? Jo.
Har du svårt för att bli kär? Njäe, lätt för mej att bli kär, svårare att älska någon.
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Idag nog. :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös
: Nej.
Hånglat med nån riktigt ful: Haha, jaa...
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? *host*.
Gjort något riktigt dumt? Japp.
Gjort något du verkligen ångrar? har väl alla?
Gjort nåt olagligt? Haha, va troru?
Fått din mamma att gråta? Japp...
Skämts över dina föräldrar? Har väl alla gjort någon gång?
Sagt jag älskar dig och menat det? Har jag alltid gjort och det kommer jag alltid göra. fuck fake.
Dricker du? Hjao ;)
Vilka kläder sover du i? Myyströjon elo mindär.
Vad hatar du verkligen? Falskhet.
Varit kär? Ofc!
Är du ensam nu? Tyvärr. :(
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Såklart jag vill!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
 Joakiiim. :)
Såg dig gråta? Mamma..
Fick dig att gråta? Öhm...
Du delade en dricka med? Jukka. 
Du gick på bio med? Jukka. :)
Skällde på dig? My parents maybe, idk?.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? 
Nej.
Kramat någon? Aarå.
Pussat någon? Jajjamen. :)
Köpt någonting? Nej. 
Sjungit? Always singing. ^^
Saknat någon? Aadå. :)

JAG HAR:
Digitalkamera?
 Japp.
Systemkamera? Yes!
Telefon på rummet? Har den med mej vart jag än går så ja? XD
Egen dator? Yesbox.
 

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

Fredag.
Snart kommer Jukka och Ida hit.
Å gud, låt mej sova.
Dagens instagram hjao.

And we are who we are and we're all going under.

Julia for hem idag och det är blandade känslor.
Förhoppningsvis så ser jag henne igen vid julen!
Blev fotorunda med anonym person.
Stressad.
Ingenting blir som planerat.
Joder.

Såsom jag inte längre existerade.

Jag är trött både psykiskt och fysiskt.
Så mycket att tänka på.
Vill bara att det ska bli helg och höstlov, men tyvärr, så är detta bara måndag ännu.