Att blogga igen?

Aaaaand once again har det gått flera månader sedan sista blogginlägget... Tror att alla börjar tappa hoppet med denna blogg haha.
I'm still living the life in Vasa, jobbar konstant, träffar kompisar och familjen när jag har tid och längtar tills skolan börjar.
Och ja, jag slapp in till sjukskötare, såå tacksam, känns nästan som semester att börja studera igen.
Har exakt 7 arbetsdagar kvar innan jag får mitt efterlängtade sommarlov (!!), 2 månader efter alla andra, men det ska kännas skönt att ha chansen att stiga upp när man vill och inte ha några måsten för den dagen! 
Kommer däremot spendera mestadels av mitt "sommarlov" i Jakobstad hos min pojkvän (som i sin tur har bott hos mej största delen av sommaren), which feels nice, så man får fara bort från Vasa för typ en månad och bara tagga ner. 
Jaa, i allmänhet är allt bra, såklart dyker de dåliga dagarna till ytan emellanåt, men det är bara livets gång. :)
Men imorgon väntar jobbdag 1 av 7, so better go to sleep now.
Godnatt och take care!
Instagrambild på mej och fina Johanna från studentmiddagen på Seglis, det var en fin kväll