Like a secret warning.

Mjöh, skola och körlektion.
Imorgon skola och jobb.
Visst de svider men ha det som ni vill då.
Läxor next.

I'd like my beat fast and my bass down low.

Helgen var najzzzzz.
Gårdagen var en skitdag, missade bussen så jag och Ricke satte oss vid HVC och väntade på bättre tider (alltså, tills mamma hämtade oss), resten av kvällen satt jag med psykologiuppsatsen framför mig.
Idag har det varit en bättre dag. 
Har vaknat på rätt fot, skolan gick bra, har fått en hel del komplimanger om mina glasögon (wihii) och nu blir det att spendera resten av kvällen på samma sätt som igår; med psykologiuppsatsen.
Resten av veckan får ni väl höra om någongång ahaha, take care darlings!

mina händer är sårade...

...på grund av denna stränga vinterköld.
Usch, händerna ser ut som en blandning av en fisks fjäll och en hand som har varit med om en hel del, dels på grund av vår (snälla/intelika snälla) katt och på grund av serpentiner.
Och dessa fina sår som de nämnda lämnar, försvinner inte, eftersom mina händer är för torra. gaaaah.
Hat till vintern (och serpentiner).
Idag har jag, Johanna och Cajsa varit kalasledare för 20 förskolsbarn... jobbigt men kul upplevelse!
Helgen kommer befinnas i smedsby with my man och på söndag blir det volleyboll.
Japp, det var mitt klageinlägg såhär mot midnatt, och om någon känner för att vara extra snäll mot mej, pliis, köp mej handkräm.
Tack för mig och ha en bra helg!

you're watching me fall apart, you don't even care.

Aaaah, har saker att göra upp över öronen och jag damppar. gaaah.
panikpanikpanik.
Plus att jag blev ägare av en bil idag, helt okej nice.
Shalom.

Double vision.

Läsarrekord idag, lika trevligt som alltid!
Volleyboll och bilskola har jag varit på idag!
Varit extremt hyper och på superhumör, vilket känns helt najs!
Imorgon är det fredag och då blir det lite bilköras och sedan kommer älsklingen hit ♥
Lördag (sovmorgon <3<3<3<33<3) och mot kvällen mys med gänget, blir säkert lika legendariskt som alltid (Y)
Söndag kommer att bestå av ännu en sovmorgon (biig love to the sovmorgon <33) och på kvällen volleyboll med det nya laget! Taggad till tusen!
Ha en bra helg allihopa!
<3
Ja vill haaa :(
Och Jukka e bäst :*

Lets go for it, just for tonight.

Mihi, glad och helt okej.
Dagen har varit helt okej random och jag är glad.
Tänk att man kan bli glad för sådana små saker.
Haha, that feeling.
And I wanna party real hard.
Meps bild och favorit i repris. Stavas P-A-R-T-Y-F-E-E-L-I-S!

Dancin' through the fire.

Åh, mitt humör just nu är piss.
Rädd för allt och orolig och sur och jaa... allt.
Någonting känns falskt och fel.
Whatever, helgen började med bio med Joakim, helt okej film och ja :)
Lördagen satt vi halva dagen hos honom och andra hälften hos mig, nothin' special.
Idag vaknade vi sent och har mixtrat med elektroniken. Och ätit.
Måste hitta på någonting att göra nu, orkar inte sitta här med mina tankar.
Hair Color Crazy | via Tumblr

För mina tankar är precis lika mörka som himlen.

Surt väder, men kylan är påväg, så kanske det börjar nalkas snö snart? :)
Blev ingen volleyboll idag (för lite folk..) och jag har börjat känna mig sjuk...
Hursomhelst, imorgon är det äntligen fredag, och då blir det bio med älsklingen. :)
På lördag blir det troligtvis att åka till Idas en sväng. :)
So there you had my weekend, ta hand om er och ha en bra helg! 

Fall down.

Kom på att jag ville blogga såhär passligt klockan 11.
Idag har det varit en sådär blandadekänslormenendåheltokej-dag.
Körlektionen gick bättre än förväntat och helgen börjar närma sig hihi.
Imorgon på schemat står det skola → volleyboll → hem och städa!
Men nu kallar sömnen på mig, så tack för mej och gonatt!

“Nothing is permanent in this wicked world, not even our troubles.”

Morgonen började så skit den bara kunde (thank you karma), men vetja dagen ordnade upp sig någålunda :)
Har haft några lektioner, huvudvärken kom på besök igen och jaa.
Imorgon är det skola, sedan bilskola och lite bokshopping som står på schemat!
Men ska ännu orka med lite "pappersarbete" (seeecret, hjånä) och volleybollträning :)
Men ha en bra fortsättning på er måndag!

Som om det aldrig skulle ta slut.

Mjääh, sur Nette här hej, men det försöker vi förtränga!
Helgen har varit faaaabulous, umgåtts med min lilla filur (aka Jukka), haft en lite tjejträff, firat min och Jukkas 1årsdag tillsammans och myst. Typ.
Imorgon börjar skolan och jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta över den saken...
Så mycket framför mej, bl.a. studentskrivningar (!), klassresan, Spanienresan med Commeniusfolket m.m...
Oooh, och föresten, 47 dagar kvar tills sweet 18! (å bilkorte!!)
Näe, men jag vill bara bort härifrån.
 

2013.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag hade för första gången ett förhållande som har hållit över 2 månader höhö (är fortfarande tillsammans såklart), haft en inneboende spanjor hos mej i en vecka.

Hur har ditt 2013 varit?
Riktigt bra! Har haft Joakim vid min sida, har haft de finaste vännerna och har mått bättre och bättre för varje dag som har gått!

Blev du kär i år?
Jajjamen!

 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
5:e januari :)
 
Vad är din största framgång 2013?
Blivit mer självsäker, börjat förstå att vissa "vänner" inte är värda att ha, utan bara sänker en själv.

Bästa köpet?
Öhm... telefonen? :3

Vad spenderade du mest pengar på?
MAT

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Joakim♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Figure8- Ellie Golding & A Little Party Never Killed Nobody- Fergie, Q,Tip, GoonRock

Vem har du umgåtts med mest?
Joakim, vännerna och såklart en hel del med familjen!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jepp, with the one and only.

Vart reste du under 2013?
Har kommit mej så långt som till Tärnaby, Sverige.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Resor!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var i skolan, för att sedan fira min födelsedag hemma med vännerna.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Tror faktiskt inte det. :)

Vem saknade du?
Vissa vänner som man inte träffat på en evighet...

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Stå på dej själv och var stark, njut av vännerna och av de kommande resorna, jobba hårt i skolan och tänk att varje dag är en fest! (Och träningarna nu och då ska ökas..... heh)