Let the past be the past.

Jepp, sommarkänslor på ingång! :)
My life is pretty good!
Perfekt pojkvän, bra vänner och inga värre problem (please karma, don't change this...) ! :)
Skolan slutar på lördag och det firas med först Fagerö och sedan hos Jukka över natten, perf!
Imorgon blir det att åka till Vörå och spela en match, fredag frissan och lite fixas till lördag!
Yeah, life's good!
Old but so good...

Have anyone seen it?

Jag tappade helt plötsligt partylusten helt utan anledning.
Får hoppas att lite shopping och arbete imorgon hjälper mot det...
De två senaste dagarna har jag varit i skolan, jobbat och gjort annat som man måste göra om livet ska fungera.
Jao, de 2 kommande dagarna, skola, lite mer work och sedan blir det match med flickorna i Vörå, av alla ställen.
Nu blir det lite mer moddeskrivas och sedan och sova!
Take care guys!

Don't look down.

Har en så otrolig huvudvärk för tillfället. Just great.
Har hunnit med att spela en fotbollsmatch idag, vi vann, yeah.
Imorgon kommer det bli skola för min del och sedan blir det att tjäna lite cash. Kommer behövas inför helgens partajas.
Nu blir det att fortsätta med min moddetextkompetens och sedan står det mellan 2 alternativ, sova eller gå ut en sväng.
Det andra låter mer lockande om jag ska vara ärlig.
Men take care!

Jiu.

Jao, påväg hem efter en riktigt bra kväll med cheyerna!
Resten av kvällen kommer jag sitta hemma, så ring om ni vill mej något!

So lets try again.

Kände att jag ville blogg här på kvällskvisten, istället för att skriva min modersmålessä :P
Long time, no see, har hunnit med en hel del :)
Hunnit med att vara på villan en natt och vara på "dejt" med min sötis, läsa på prov till proverioden (som nu är över, HALLELUJA!), skriva massa essä:er och uppsatser och bara ta det lugnt :)
Imorgon är det fredag, kommer vara i skolan och sedan fara med Lotta, Cajsa, Emilia och Etta till Ettas villa :)
Stannar där med dem tills lördag och sedan på kvällen blir det väl grillkväll/filmkväll feat härligt folk :)
Och söndag blir det väl chill med Jukka och sedan fotismatch, sounds great!
Och nu börjar vi tagga för avslutningen och faggen! 1 week!
Instagrambild.

Flumm.

Bara för att Meps bad mej att blogga tänker jag göra det.
Såååå, sitter just nu i biosalongen och ska kolla på en finsk film med resten av kg:s finskagrupper.
Provveckan har börjat och den kommer gå åt helvete eftersom jag inte orkar läsa :)
Hajdoo!


Well.... fuck.



This is basically how my evening gonna look like. Fuck this day.

Then tell me why it feels so wrong.


Imorgon blir det jobb och sedan blir det åtminstone att umgås med olivia. Person nummer 2 i frågan har jag ingen aning om. Fml. Leidon till tusen och dethär med att försöka festa bort sina problem hjälper inte, as expected.

Jaha.



Blev en sån dag idag då.
Imorgon skola, lite jobb och sedan klassfest, kanske humöret blir bättre av det.

Got a bottle of whatever but it's getting us drunk.

My new darlings, bought today ♥
~instagrambild~

Mitt eget lilla hjärta.

4 månader idag, ni kan ju alltid gissa hos vem min söndag kommer tillbringas :)

Jag älskar dej <3

You give me something to die for.

Right now sitter jag i en buss med volleybollflickorna, ca. 5 timmar hemifrån.
Volleybollturneringen i Sibbo gick super, guldet blev vårt! *halleluja*
Helgen kommer antagligen spenderas i sängen och ute på vägarna, ha det bäst!


Jag i skolan förän vi for iväg :)