Telefonbloggning once again.

Tänker sammanfatta de senaste dagarna nu kort :)
På torsdagen var det då penkkis och valentinesday som gällde.
Penkkis.... väldigt intessant grej, både roligt och jobbigt, och man såg ju sådär passligt fin ut i håret och i ansiktet efteråt med alla lager smink som Abina fixat... ^^
Efter det for jag till Jukkas där vi typ bara myste, kollade på film, pratade och åt haha :)
Mysit och perfekt för fler :)<3
Idag var det normal skoldag, for och handlade lite efter skolan (hehhe), en snabb sväng hem och sedan och plocka upp Olivia och vidare mot Maddes där Tobbe och Jukka redan var! :)
Madde färgade mitt hår mörkare (bild senare) & klippte mitt hår och Olivias hår blev också färgat :)
Vi var allmänt tröga hela buntten haha, men kul var det iallafall ^^
Imorgon blir det släktkalas här hemma (fyfään) och sedan kommer åtminstone Jukka hit :)
Med resten får ja se imorgon :)
Min såkallade sammanfattning blev ganska lång och nu orkade jag inte skriva mer såhär passligt klockan 3 på natten så nu säger jag bara gonatt och ha det bra! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback