Let this be a good one.

Skyarna regnar ner utanför fönstret, helt okej mys!
De senaste dagarna har jag susat omkring på min mopo, sovit, och jobbat.
Typ senast idag var det att vakna tidigt, åka iväg och jobba, hinna se en huggorm, haft sjuk hals&huvudvärk&mått illa och umgåtts med min egna lilla värktablett aka Joakim :)
Helgen kommer väl bli en sorts "pojkvänshelg", fredag spenderas i staden eller i Smedsby med honom, lördagen spenderas på villa med honom och resten av familjen tills söndag, inte klagar jag! :)
Japp, nu fick bloggen sig en liten uppdateringen och eftersom telefonen bestämt sig för att inte vilja ladda upp bilder till inlägget får det lämna såhär då!
Ha det bra fokes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback