Silver.


En sak som jag alltid har på mig är mitt halsband. För tillfället är det en silverkedja (som är röd för tillfället, hatar oäkta kedjor och medaljonger..) med ett hjärta och Jukkas klassring.
Skulle vilja ha ett nytt halsband och en ny medaljong i silver, men när det ska vara så svårt att hitta en som har den rätta känslan i sig.
Såklart, om någon ger det, då finns det ju ett minne eller en känsla redan då, men inte annars.
Alla smycken som jag har för tillfället har en personlig betydelse för mej, och det håller jag mej helst också till.
Jag vet inte ens varför jag tar upp om detta här på bloggen, men nattflummet slår ju alltid till denna tid :)
Snart är det midsommar, tjoho!
Mest random inlägget på länge....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback