X you.

Hjao, helgen har faktiskt varit riktigt bra!
Fredagen gick till att åka till stan på kaffe med Meps, Nea, Jukka, Becka och Tobbe och sedan på bio med Jukka (Hangover 3, sätn, en av dom bästa filmerna jag sett!)
Lördagen vaknade vi upp hemma hos mej och jag for iväg för att hjälpa mommo med blomsterplantering....
Senare på kvällen bar det av till Meps på spontant kaffedrickas och chillas med de folket, som sedan kom till mej på grillas och skrattas, bra kväll var det!
Söndagen sov jag och Jukka så länge vi kunde, for på mat till mommos (yay...) och sedan for vi ganska spontant till Maddes på chill!
Egentligen skulle jag sova nu, eftersom jag börjar jobba imorgon (o.m.g.) och skall stiga upp klockan 6...
Men jaa, smått nervös och allmänt tröttpigg (joo...) tänker jag försöka sova nu, så ha det bra!

var jobbar du?

Svar: Hemservice i Smedsby :)
Jeanette Dahlkar

2013-07-01 kl 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback